»Imamo strateški načrt medijskega pristopa, ampak delati kampanjo v trenutku, ko nimamo cepiva, je malo čudno. Zato bomo kampanjo sprožili takoj, ko bomo imeli dovolj cepiva, da se bodo lahko ljudje šli cepit.«
»V času, ko ves svet skuša iznajti cepivo za novi koronavirus, ne smemo pozabiti na cepiva, ki jih že imamo. Vlade morajo zagotoviti, da preventiva teče naprej.«
»Zelo opazno pa je bilo znižanje cepljenja s šestvalentnim cepivom, torej cepivom, ki ga otroci dobijo kot dojenčki, ko so cepljeni proti davici, tetanusu, oslovskemu kašlju, otroški paralizi, hemofilusu influence in hepatitisu B.«
»Nekoliko več jih je za vektorska cepiva, kot je cepivo AstraZenece. Pri cepivu AstraZenece imamo en virus v dveh odmerkih. Imunost imamo lahko že razvito pri prvem odmerku in je drugi odmerek neučinkovit.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju